Nakup tiskalnika za podjetje se zdi na prvi pogled enostaven in stroškovno učinkovit proces. Podjetja pogosto gledajo predvsem na začetno ceno naprave, vendar so skriti stroški, ki pridejo z nakupom tiskalnika tisti, ki lahko dolgoročno močno obremenijo podjetje. Razkrivamo katere skrite stroške morate vzeti v zakup, preden se odločite za nakup tiskalnika.
1. Potrošni material
Eden izmed največjih stroškov pri tiskalnikih so potrošni materiali, kot so kartuše ali tonerji. Poceni tiskalnik pogosto uporablja drage kartuše, ki jih je potrebno pogosto menjati. Upoštevajte, da se lahko stroški črnila ali tonerjev hitro povečajo, še posebej pri barvnem tiskanju, ki je bistveno dražje od črno-belega.
2. Servis in redno vzdrževanje
Tiskalniki so naprave, ki jih je potrebno redno vzdrževati, da bi zagotovili nemoteno delovanje. Z nakupom tiskalnika boste morali poskrbeti tudi za stroške rednega servisa, popravil in menjavo delov. Nekateri tiskalniki imajo sicer vgrajene funkcije za samočiščenje, vendar to ni dovolj za dolgoročno ohranjanje optimalne učinkovitosti.
3. Energetska potratnost tiskalnika
Tiskalniki so naprave, ki porabijo precej energije, še posebej tisti, ki so stalno vklopljeni in pripravljeni na takojšnje tiskanje. Novejši brizgalni tiskalniki sicer porabijo manj energije kot laserski, a vseeno se lahko letni stroški elektrike kopičijo. Pri izbiri tiskalnika je pomembno preveriti energijsko učinkovitost naprave in primerjati porabo različnih modelov.
4. Zmanjševanje zmogljivosti in produktivnosti tiskalnika skozi čas
Čeprav se morda zdi, da je nakup poceni tiskalnika dobra rešitev, se lahko v podjetju s povečanimi tiskalnimi potrebami hitro izkaže, da takšen tiskalnik ni dovolj zmogljiv. Prepočasno tiskanje, daljši čas segrevanja naprave in podobno lahko upočasnijo delo in zmanjšajo produktivnost zaposlenih. Ob enem se tehnologija nenehno razvija, kar pomeni, da boste morda morali v prihodnosti nadgraditi programsko opremo ali celo zamenjati celoten tiskalnik, če ni združljiv z novimi sistemi ali tehnologijami v vašem podjetju.
5. Časovne izgube zaradi težav s tiskalnikom
Z nakupom tiskalnika se pogosto ne zavedamo, koliko časa bodo zaposleni porabili za vzdrževanje naprave, odpravljanje napak ali upravljanje tiskalniških nastavitev. Če se tiskalnik pogosto kvari ali z njim niso vsi dovolj dobro seznanjeni, to pomeni dodaten strošek v obliki izgubljenega časa in zmanjšane produktivnosti.
Je nakup res najboljša izbira?
Upoštevajoč vse zgoraj naštete skrite stroške, se nakup tiskalnika ne zdi več tako ugoden kot na prvi pogled. Za vas imamo rešitev! Z najemom tiskalnika pri Optiprintu lahko vse stroške enostavno obvladujete z enim predvidljivim mesečnim stroškom – najem vključuje potrošni material, redno vzdrževanje in tehnično podporo. Tako se lahko brez skrbi osredotočite na svoje poslovne cilje, medtem ko za nemoteno in stroškovno učinkovito tiskanje poskrbimo mi.