V tokratnem blogu bomo pisali več o franšizingu in povzeli članek »Iz prve roke: franšizing kot način rasti podjetja«, objavljen 14. 5. 2019 na spletnem portalu Mladipodjetnik.si.
Optiprint že od leta 2012 širi svoje poslovanje s pomočjo franšiz. V članku izpostavljamo nekaj prednosti in slabosti poslovanja prek franšiznega modela ter način sodelovanja s franšizojemalci v podjetju Optiprint, d. o. o.
Optiprint je vzpostavil franšizni model že leta 2009. Tamara Buhin, franchise development manager, pravi, da je širjenje znamke s franšiznim modelom logična pot, saj sta pri Optiprintovem poslovnem modelu odzivnost in podpora ključnega pomena.
Optiprint trenutno pokriva celotno Slovenijo z dovršenim franšiznim modelom s šestimi franšizami. Franšizne partnerje ima tudi v tujini, in sicer na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji, Romuniji, Italiji in na Češkem.