Tiskanje nekakovostnih izpisov je pogosta nevšečnost, ki se zgodi pri uporabi tiskalnika. Možnih vzrokov za tovrstni pojav je lahko več. Da bi prepoznali najverjetnejšega, je najbolje, da najprej natisnete testni izpis.

Veliko težav je namreč splošnih, ki jih z nekaj enostavnimi koraki lahko razrešite sami. Vedno vam je na voljo tudi Optiprintova podporna ekipa na daljavo, ki vas bo usmerjala pri razreševanju.

 V tokratnem blogu vam nudimo nekaj nasvetov, s katerimi lahko sami odpravite enostavne napake, ki privedejo do manj kvalitetnih izpisov. Najbolje je, da začnete s testnim izpisom.

 

Testni izpis, poročilo o stanju naprave

 Testni izpis je uporabna funkcija, s katero pridobite informacije o stanju vašega tiskalnika. S pomočjo testnega izpisa lahko med drugim preverite skupno število natisnjenih strani, IP-naprave, različne nastavitve in informacije o uporabi. Na ekranu naprave povlecite navzdol spustni meni (kot je prikazano na prvi sliki) in izberite »Namestitev«, nato »Poročila« in »Poročilo o kakovosti tiskanja« oziroma »Poročilo o stanju tiskalnika«. Poročilo vam bo služilo pri preverjanju vzroka za nekakovosten izpis. Morebitni vzroki so umazana tiskalna glava, steklo tiskalnika ali črnilo, ki je prelivajoče, v tem primeru imamo  nečiste barvne odtenke.

Slika 1: prikaz izvedbe testnega izpisa (vir: Optiprint)

Spodaj vam ponujamo nekaj praktičnih nasvetov za odpravljanje najpogostejših napak na vašem tiskalniku, ki vodijo do slabe kakovosti pri izpisih.

 

1. SLAB IZPIS NA SERIJI HP PAGEWIDE PRO 477/377

Težavo odpravimo z uporabo orodja ”printhead recovery”, katerega postopek je prijazan spodaj.

Slika 2: prikaz slabega izpisa na Pagewide tiskalniku (vir: Optiprint)

Potek postopka:

  1. Najprej poiščemo »support menu« tako, da na tipke ob zaslonu kliknemo 4x zakrivljeno puščico nato kliknemo »Ok«. Zakrivljena puščica je običajno skrita ampak še vedno aktivna. Razkrije se nam že, če samo kliknemo na kopiranje. Je tipka levo spodaj ob zaslonu.
  2. Poiščemo »Reports menu« in kliknemo »Ok«.
  3. Poiščemo »Print Mech Button Tap« in kliknemo »Ok«.
  4. Nastavimo število 21 in pritisnemo »Ok«.
  5. Postopek lahko ponovimo 2-3 krat.
  6. Preizkusite kakovost tiska.

Kar se tiče piskanja (rdeče utripanje) predlagamo, da naredite preprost »reset«, izklop in ponovni vklop naprave.

V kolikor se napaki ne odpravita, nas kontaktirajte na enega izmed spodnjih kontaktov, ki so navedeni spodaj, da se pri vas oglasimo in zadeve uredimo.

2. TEŽAVA Z GONILNIKOM, KI TVORI VODORAVNE MOTIVE »ŠPICE«

Vodoravne »špice« na izpisu so posledica težave na računalniku, iz katerega se je tiskalo – običajno gre za težavo z gonilnikom. Tovrstni motivi se zato ne pojavljajo, ko fotokopirate na tej isti napravi.

Ker vodoravni motivi niso posledica slabega izpisa, je pomembno, da v tem primeru ne izvajate čiščenja tiskalne glave, saj bi se pri tem po nepotrebnem polnila posodica za odvečno črnilo.

Ko zasledite tovrstno težavo, izpolnite Optiprintov servisni zahtevek. Z vašim računalnikom se bomo povezali s Teamview programom za oddaljeno podporo, preverili stanje na računalniku in razrešili zaplet.

Slika 3: prikaz popačenega izpisa zaradi težave z gonilnikom  (vir: Optiprint) 

Napotek, kako pridobiti gonilnike za napravo HP 8710 

 Tukaj dodajamo povezavo do gonilnikov za tiskalnik HP 8710. Spletna stran je zasnovana tako, da sama zazna operacijski sistem, zato kliknete modro puščico. V kolikor spletna stran ne zazna vašega operacijskega sistema, kliknite na rdeče obkroženo in sami izberite svoj operacijski sistem.

Spodaj izberite »BASIC DRIVERS«, ki obsega okoli 68,9 MB in si ga naložite.

V primeru, da potrebujete pomoč z naše strani, smo vam na voljo.

3. ČRTE NA SKENIRANIH / KOPIRANIH DOKUMENTIH

Pogosto se zgodi, da se po določenem času nabere umazanija na stekelcu, mimo katerega gre dokument, ki ga skenirate ali kopirate, zato se pojavijo črte na skeniranem dokumentu.

Predlagamo vam dve možnosti za odpravljanje tovrstne težave: temeljito čiščenje ozkega stekelca s čistilom za steklo ali čiščenje tiskalne glave.

Slika 4: prikaz črte na skenianem dokumentu (vir: Optiprint) 

a.) Temeljito čiščenje ozkega stekelca

Z bombažno krpo, ki je navlažena s čistilom za steklo, temeljito očistite OZKO stekelce pod pokrovom samodejnega podajalnika dokumentov, ki se nahaja na levi strani večjega stekelca. Napravo nato izklopite električnega omrežja za približno 3 minute.

Slika 5: prikaz ozkega stekelca, ki ga je potrebno očistiti (vir: Optiprint) 

b.) Čiščenje tiskalne glave na tiskalniku

Na osnovnem zaslonu tiskalnika izberite gumb »Namestitve«. Običajno se ta gumb skriva na desni strani zaslona in je potrebno podrsati po zaslonu, da dostopamo do njega. Nato v namestitvenem meniju poiščite »Orodja« in v orodjih izberite »čiščenje tiskalne glave« ter izvedite čiščenje na vseh 3 ravneh. Posamezna raven vzame približno 2-3 minute, da se zaključi.

Po zaključenih 3 ravneh čiščenja preverite izpis. V kolikor ta ni kakovosten, ponovite še enkrat celotni cikel čiščenja na vseh 3 ravneh.

Če se težava ne razreši, nas obvestite in organizirali bomo servisni obisk na vaši lokaciji.

Kontaktirajte Optiprintovo servisno podporo

 V kolikor niste prepričani v samostojno reševanje zagate in želite za  pomoč prositi usposobljeno Optiprintovo podporo, vas prosimo, da oddate servisni zahtevek in prijavite napako na vašem tiskalniku. Napako nam lahko javite tudi preko elektronske pošte in sicer na servis@optiprint.si .

Čim hitreje se bomo skušali z vami povezati preko TeamViewerja in razrešiti napako. V kolikor tehnične zadeve ne bo možno razrešiti na daljavo vas bo obiskal vaš lokalni serviser.

Stopite v stik s svojim lokalnim serviserjem in ga pokličite na servisno telefonsko številko dodeljeno v vaši regiji tukaj.

 

 Trudimo se za čim večjo brezskrbnost vašega tiskanja, kopiranja in skeniranja!