V Optiprintu nudimo profesionalno tehnično podporo, ki je že vključena v storitev najema tiskalnika (namestitev, diagnostični pregledi, posodobitve, servisiranje in menjave rezervnih delov).
Podpira vas številčna Optiprintova tehnična ekipa, ki se loti vsakršnega tehničnega izziva in ukrepa takoj, ko prijavite napako.
Z nami ste v dobrih rokah. In nikoli vas ne bomo pustili na cedilu!
Optiprint podporna ekipa. To smo mi!
Optiprintova tehnična podpora je sestavljena iz terenske servisne ekipe in tehnične podpore na daljavo.
Spoznajte Žana, vodjo Optiprintove podporne ekipe
Podpora na daljavo
35% servisnih zahtevkov v Optiprintu razrešimo na daljavo. Gre za okvare vezane na programsko opremo in so razrešljive na daljavo. Ključna prednost podpore na daljavo je visoka odzivnost pri razreševanju tehničnih zapletov. Odzivnost je naša prioriteta in v skladu z brezskrbno uporabniško izkušnjo se trudimo vzdrževati učinkovitost pri servisnih posegih.
»Veliko mi pomeni, da lahko pomagam takoj, ko stranke naletijo na izzive. Toliko je stresnih situacij, ko nas kličejo zaposleni, zaskrbljeni in prestrašeni, ker ne vedo, ali bodo lahko opravili svoje delo, saj printer ne dela. Zato je pomembno, da ukrepam takoj in razrešim tehnične probleme. Seveda, če jih je le možno urediti na daljavo.«
Bojan, Optiprintov tehnični svetovalec
Terenska servisna ekipa
Ste vedeli, da je Optiprintov lokalni serviser v povprečju od vas oddaljen največ 20 km? Ne glede na to, kje v Sloveniji se nahajate?
Ena izmed največjih prednosti Optiprintove terenske servisne podpore je lokalna prisotnost. Naši serviserji so prisotni v vseh regijah v Sloveniji in le tako lahko odreagirajo takoj, ko javite zaplet. Obiščejo vas v najkrajšem možnem času in se lotijo odpravljanja napak. Večina terenskih servisnih posegov je opravljenih še isti dan.
»Gospa je prišla v službo, nujno je morala pripraviti dopise še isti dan. Začela je printanti in hitro je ugotovila, da tiskalnik ne dela. Bila je bila vsa panična, saj je printer javljal napako, da je nekaj narobe z glavo tiskalnika. Izpolnila je servisni zahtevek in javila okvaro. Še dobro, da sem bil tisti dan v njenem kraju in sem ravno nameščal tiskalnik pri novi stranki. Ni pretekla niti 1 ura ko mi je centrala javila njen zahtevek in že sem bil pri njej. Njen printer je na mojem servisnem rajonu in seveda, bom ukrepal takoj, sploh če se nahajam v njenem kraju. Sčistil sem glavo printerja, poleg tega naredil še hitri diagnostični pregled, da slučajno ne bilo še kaj narobe. Vse je bilo OK. V 15 min od mojega obiska je brezskrbno printala naprej. Oh, kako je bila hvaležna!«
Leon, Optiprintov servisni tehnik na terenu
Naši serviserji se trudijo razvijati osebni stik z vami. V Optiprintu si prizadevamo, da vas obiskuje isti serviser, ki mu zaupate. Svojega serviserja običajno spoznate že ob začetku sodelovanja, ob namestitvi printerja. Serviser vas obišče in vam pripelje tiskalnik z Optiprintovo neskončno barvno kartušo. Tiskalnik priklopi, ga poveže v omrežje in že ste pripravljeni na brezskrbno barvno tiskanje, kopiranje in neomejeno skeniranje. Serviser vam je v času obiska na voljo in vam z veseljem odgovori na vprašanja. Prav tako je z vami pripravljen deliti trike ki se tičejo uporabe tiskalnika, zato ne odlašajte vprašanji!
»Stranka skenira ogromno dokumentacije zaradi elektronskega brezpapirnega poslovanja in se poslužuje skeniranja obrazcev in osebnih dokumentov. Gospoda je denimo zanimalo, kako bi lahko skeniral osebno izkaznico iz obeh strani in scan prikazal na isti strani A4. Seveda, z velikim veseljem sem mu pokazal. Je čisto enostavno!«
Matic, Optiprintov servisni tehnik na terenu
Optiprintovi terenski serviserji nudijo tudi osnovno IT podporo.
Mnogokrat se zgodi, da je namestitev printerja onemogočena zaradi programskih, strojnih ali omrežnih infrastrukturnih omejitev, ki jih mora stranka razrešiti pred namestitvijo tiskalnika. V primeru, da nimate notranje IT podpore, vam na pomoč priskoči Optiprintov serviser in vam svetuje pri vzpostavitvi IT okolja, opravi lažje IT posege in namesti tiskalnik.
»Opažam, da podjetja cenijo IT podporo. Še posebno pri manjših strankah, ki nimajo IT strokovnjakov, se tolikokrat zgodi, da sploh ne vedo, kaj morajo urediti, ko jim povem, da zaradi omrežja ne morem namestiti printerja. Potrebno jim je razložiti koncept in jih usmerjati. V tej situaciji jim lahko pomagam jaz. Posežem v omrežje in uredim IT nastavitve. Z veseljem. «
Beno, Optiprintov servisni tehnik na terenu