Skip to main content

Pogosta vprašanja

Zakaj najem tiskalnika ali multifunkcijske naprave, namesto nakupa?

Najem tiskalnika ali multifunkcijske naprave omogoča dober pregled nad stroški tiskanja, saj je cena mesečnega najema povsem fiksna in brez dodanih stroškov.

Z najemom se izognete finančni investiciji v nakup tiskalnika. In še pomembneje, z Optiprintovim najemom se izognete vseh stroškov nakupa kartuš, popravil tiskalnika in nakupa rezervnih delov.

Najem tiskalnika vas razbremeni vseh skrbi glede vzdrževanja naprave. Zaradi celovite storitve z nami prihranite ne samo stroške, ampak ogromno časa, saj celotno vzdrževanje tiskalnika prevzamemo mi.

Več o prednostih najema pred nakupom si lahko preberete  tukaj. 

Lahko najamem tiskalnik kjerkoli v Sloveniji?

Da. Najem Optiprintove storitve brezskrbnega tiskanja je možen po vsej Sloveniji. S franšizno mrežo in lokalnimi ekipami Optiprintovih serviserjev pokrivamo vso Slovenijo. Lokalna prisotnosti je ena naših ključnih prednosti. Naročnikom omogočamo kakovostno in brezskrbno storitev upravljanja tiskanja ne glede na lokacijo. Prisotni smo v naslednjih regijah: Osrednjeslovenska, Gorenjska, Koroška, Obala, Podravska in Pomurska, Severna Primorska, Dolenjska, Savinjska in Primorsko-notranjska. Poiščite svojo lokalno poslovalnico tukaj.

Kako se obračunava najem tiskalnika?

V Optiprintu nudimo pakete Opti S, Opti M in Opti L. Paket je odvisen od storitve, ki je vključena, števila uporabnikov, izbire naprave in načina uporabe. Pakete Opti S, Opti M in Opti L preverite tukaj. Vedno so na voljo Optiprintovi prodajni svetovalci, ki prisluhnejo vašim željam in vam svetujejo glede na vaše potrebe. Za več informacij nas pokličite na 0590 75 455.

Kaj vse vključuje najem tiskalnika?

Optiprintova storitev presega najem tiskalnika, saj zagotavlja vse-v-enem. V strošek najema so všteti tiskalnik, namestitev tiskalnika, njegovo vzdrževanje, servisiranje in menjava vseh rezervnih delov. Rešitev vključuje barvne kartuše ali neskončno barvno kartušo in tudi vse stroške, ki so zajeti v zamenjavo kartuš ali dopolnjevanje. Razvit imamo informacijski sistem, povezan z aplikacijo Mighty Fields, preko katere zagotavljamo diagnostiko, preventivni pregled in lažje servisne zahtevke na daljavo.

Ali moram sam kupiti kartuše, ko se izpraznijo?

Barvne kartuše ali Optiprintova neskončna barvna kartuša so že vključeni v ceno mesečnega najema (glej Optiprint pakete tukaj). Ob primanjkljaju črnila v kartuši Optiprintov serviser obišče stranko in jo ponovno dopolni s črnilom. Zaradi dopolnjevanja smo uspeli podaljšati življenjsko dobo kartuše ter s tem temeljito zmanjšati število odpadnih kartuš in tonerjev. V desetih letih smo uspeli prihraniti več kot 3.820.000 kartuš ter z recikliranjem postali pomemben člen slovenskega krožnega gospodarstva.

Ali moram v primeru okvare tiskalnika plačati servis?

Vse servisne storitve so vključene v ceno mesečnega najema. Izognete se vsem stroškom diagnostičnih pregledov in vzdrževanja, popravil in nakupa rezervnih delov. Vse to doprinese k izjemnemu prihranku časa, sredstev in dvigu učinkovitosti v podjetju.

Kakšen je odzivni čas v primeru okvare?

Več kot 95 % napak, ki so nam posredovane do 12. ure, obravnavamo v istem dnevu, napake, posredovane po 12. uri, pa v istem dnevu ali najkasneje naslednji dan. V kolikor zasledite okvaro na vašem tiskalniku, izpolnite Optiprintov servisni zahtevek, pokličite Optiprintov servis glede na vašo regijo (kontaktni podatki so tukaj) ali nam pišite na servis@optiprint.si.

Kaj se zgodi, če mi izbrani tiskalnik ni všeč?

V začetku najema vam nudimo brezplačno in neobvezujoče testiranje tiskalnika. Če ugotovite, da vam izbrani model tiskalnika ne ustreza, ga prevzamemo in po dogovoru namestimo drugega.

Ali je barvni tisk dražji od črno-belega?

Ne več. Zaradi Optiprintove inovacije neskončne barvne kartuše smo izenačili ceno barvnega in črno-belega tiska in barvno tiskanje omogočili vsakomur.

Ključna ideja Optiprinta je bila približati kakovostno barvno tiskanje vsakemu uporabniku. Optiprintova neskončna barvna kartuša predstavlja inovacijo neprekinjenega dotoka črnila. Zaradi le-te, tiskalnik natisne do 40.000 barvnih kopij z eno samo Optiprintovo kartušo.

Imam majhno pisarno in ne tiskam veliko. Ali je najem tiskalnika smiseln?

Pakete najema lahko prilagodimo glede na potrebe tiskanja, kopiranja in skeniranja, ki jih izrazi posameznik ali pisarna.

Namen Optiprint storitve je ponuditi brezskrbno uporabniško izkušnjo tiskanja. Optiprintovi prodajni svetovalci z veseljem prisluhnejo vašim željam in potrebam, vam svetujejo glede optimizacije in vas informirajo o učinkovitem tiskanju. Hkrati vam zagotavljajo edinstveno izkušnjo že od vzpostavitve prvega stika z nami.

Ali lahko več uporabnikov uporablja en tiskalnik?

Da. Naši tiskalniki in multifunkcijske naprave so primerni za dinamično delovno okolje in ponujajo napredne rešitve za vse potrebe številnih uporabnikov. Za več informacij poglejte pakete Opti S, Opti M in Opti L ali nas pokličite na 0590 75 455.

Nisem prepričan, koliko tiskam mesečno.

Brez skrbi. Pred namestitvijo Optiprintovi sodelavci izvedejo analizo stanja tiskanja v vašem podjetju in ga ob namestitvi optimizirajo. 

Kako vem, kateri tiskalnik je primeren zame?

Naši prodajni strokovnjaki vam bodo po pogovoru z vami svetovali o najprimernejši napravi za vaše delovno okolje.

Kako hitro dobim tiskalnik, ko se odločim za najem?

Tiskalnik vam namestimo v roku 1 do 2 dni.

Je IT / tehnična podpora vključena v ceno najema tiskalnika?

Da. Naši strokovnjaki tehnične podpore so vam vedno na voljo v klicnem centru in na terenu.

Kaj je Optiprintova rešitev?

Celovito upravljanje tiskanja je Optiprintova storitev, ki podjetjem pomaga znižati operativne stroške tiskanja za vsaj 20%. Vključuje kombinacijo storitev, programskih orodij in prilagojenih rešitev z namenom optimizacije tiskanja v podjetju.

Optiprint izboljša uporabniško izkušnjo tiskanja in doseže prihranke z optimizacijo naprav, ki so nameščene na posameznih oddelkih v podjetju. Storitev vključuje oceno porabe tiskanja, namestitev in vzdrževanje strojne opreme.

Celostno upravljanje tiskanja zagotavljamo tako, da v storitev najema vključujemo vse za brezskrbno uporabo tiskalnika: vzdrževanje tiskalnika, vse rezervne dele in neskončno barvno kartušo*. Storitev vključuje celostno podporo, takojšnjo tehnično razrešitev na daljavo in odziven servis, ki težave na terenu razreši še isti dan.

* Neskončna barvna kartuša je plod slovenskega znanja in Optiprintova ekološka inovacija ki tiskalniku omogoča da natisne do 40.000 barvnih kopij brez menjave kartuš. Gre za sistem za hranjenje črnila, ki je povezan s tiskalnikom in ga vedno znova polnimo s črnilom. Ko črnila v Optiprintovi kartuši zmanjka, jo ponovno napolnimo in je ne zavržemo. Tako se izognemo goram odpadnih kartuš in tonerjev, s katerimi bi po nepotrebnem onesnaževali okolje.

Ali je Optiprint mednarodno podjetje?

Da. S franšiznim modelom smo poleg celotne Slovenije, kjer je sedež podjetja Optiprint, s podružnicami prisotni tudi na Hrvaškem, v Italiji, Srbiji, Romuniji ter Bosni in Hercegovini. Več informacij, kako postati naš franšizni partner lahko najdete tukaj.

Kako zagotavljate podporo strankam?

V podjetju Optiprint z dovršenim modelom najema tiskalnikov in multifunkcijskih naprav omogočamo brezskrbno tiskanje več kot 4.000 partnerjem, tako malim, srednje velikim in velikim podjetje ter številnim institucijam v javnem sektorju.

Za nenehno podporo in morebitna vprašanja so vam na voljo naši prodajni strokovnjaki in strokovnjaki tehnične podpore v klicnem centru, na katere se lahko vedno zanesete. Preverite naše kontakte tukaj.