Skip to main content

Zaposlitev

Smo mednarodno, razvojno naravnano podjetje z 15-letno tradicijo rasti in uspešnosti. Danes ekipa v Ljubljani šteje 35 članov, v celotni franšizni skupini v Sloveniji in tujini pa nas je skupaj preko 100.

Naša osnovna dejavnost je oddaja tiskalnikov in multifunkcijskih naprav v brezskrben najem poslovnim uporabnikom, konkurenčna prednost pa lastni produkt, t.i. neskončna kartuša, ki odpravlja potrebo po menjavi kartuš na tiskalniku. Stranki tako ni več potrebno menjati kartuš na tiskalniku, zaradi česar je naša rešitev atraktivna in zaželena. Inovacija, ki je plod lastnega razvoja in proizvodnje, zagotavlja dodano vrednost, ki jo s pomočjo franšizne mreže danes uporablja že več kot 4000 zadovoljnih poslovnih strank v šestih državah.

PRIDRUŽITE SE NAŠI EKIPI: ADMINISTRATOR (m/ž) – REFERENT ZA SALDAKONTE IN IZTERJAVO

Optiprint, mednarodno razvojno usmerjeno podjetje z več kot 15-letno tradicijo, išče odgovorno, natančno in zanesljivo osebo, ki jo zanima področje financ in administracije. Če želite postati del dinamične in inovativne ekipe, je to prava priložnost za vas!

Glavne naloge:

  • Urejanje saldakontov in izterjava zapadlih obveznosti
  • Dnevno knjiženje bančnih izpiskov in ostalih poslovnih dogodkov v sistemu Pantheon
  • Administrativna podpora in izvajanje drugih povezanih nalog

Pričakujemo:

  • Odgovornost, natančnost in zanesljivost
  • Prednost je poznavanje sistema Pantheon (ni pa pogoj)
  • Zaželene so izkušnje s področja knjigovodstva ali financ

Ponujamo:

  • Delo v urejenem in prijetnem delovnem okolju
  • Celovito uvajanje v delovne procese
  • Zaposlitev za polni delovni čas (možnost skrajšanega delovnika)
  • Pogodbo za določen čas z možnostjo podaljšanja

📅 Začetek dela: april 2025

📧 Prijavite se še danes! Pošljite svoj življenjepis z navedbo »ADMINISTRATOR« na cv@optiprint.si. Veselimo se priložnosti, da vas spoznamo!

 

 

PRIDRUŽITE SE NAŠI EKIPI: NABAVNIK (m/ž)

Optiprint, mednarodno razvojno usmerjeno podjetje z več kot 15-letno tradicijo, išče odgovorno, natančno in zanesljivo osebo, ki jo zanima področje nabave in sodelovanja z dobavitelji. Če želite postati del dinamične in inovativne ekipe, je to prava priložnost za vas!

Glavne naloge:

  • Pregled, usklajevanje in skrb za zalogo
  • Obdelava naročil v ERP sistemu
  • Komunikacija z dobavitelji in skrb za ustreznost dobave
  • Reševanje reklamacij in optimizacija nabavnih procesov
  • Razvoj obstoječih in iskanje novih dobaviteljev
  • Priprava nabavnih planov v sodelovanju z vodji oddelkov

Pričakujemo:

  • Natančnost, doslednost in dobre organizacijske sposobnosti
  • V. ali VI. stopnjo izobrazbe ekonomske ali tehnične smeri
  • Aktivno znanje angleškega jezika
  • Poznavanje dela z MS Office
  • Vozniški izpit B kategorije

Ponujamo:

  • Delo v urejenem in prijetnem delovnem okolju
  • Celovito uvajanje v delovne procese
  • Zaposlitev za polni delovni čas
  • Pogodbo za določen čas z možnostjo podaljšanja
  • Priložnost za dodatno izobraževanje in profesionalni razvoj

📅 Začetek dela: marec 2025

📧 Prijavite se še danes! Pošljite svoj življenjepis z navedbo “NABAVNIK” na cv@optiprint.si. Veselimo se vaše prijave!

Trenutno ni odprtih delovnih mest.